tiistaina, toukokuuta 31, 2011

hurahdin...




Onko paikka teille muille jo tuttu?!
Olen jo jonkin aikaa tuolla surffaillut ja tallentanut kotikoneemme täyteen
ihania kuvia - kuvia maisemista, sisustuksesta, hiusmalleista, vaatteista...

... sivustolta siis löytyy vaikka mitä. On olettaakseni vastaavanlainen paikka
kuin muutkin kuvasivustot kuten esimerkiksi we♥it ja mitä kaikkia niitä onkaan.
Ja aikaahan tuollakin saisi kulumaan vaikka kuinka ja paljon...!

No, minä tykästyin Pinterestiin ja päätin liittyä sinne itsekin... joten tästä lähtien
löydätte minut (klik) sieltäkin notkumasta :D Ajatuksena minulla on siis latailla
sinne kaikkia mahdollisia  ihania inspiraatiokuvia, kaikesta
mahdollisesta. Toki postailen inspisjuttuja tännekin entiseen tapaan mutta tuonne 
niitä saa kerättyä jotenkin selkeästi, omiin kansioihinsa - toisin kuin tämä minun
totaalinen kuvakaaokseni kotikoneella... ;) Jos joskus olisi aikaa, pitäisi kyllä 
järjestellä nekin kuvat paremmin!


Kauniit kiitokset  
kaikille edelliseen postaukseen kommentoineille!!  

Olo alkaa olla aika hyvin palautunut juoksusta - reidet ovat vielä hieman jumissa.
Ja aivot! On muuten jännä juttu miten tuollainen maraton nollaa ajatusmaailman
aivan totaalisesti! Juoksun aikanakaan en ajatellut mitään muuta kuin itse suoritusta,
omia tuntemuksia... laskeskelin montako kilometriä takana, montako edessä... pohdin
kuinka paljon joisin seuraavalla tankkauspisteellä, ja kuinka ihmeessä selviäisin
maaliin saakka... ainakaan en muista miettineeni yhtään mitään maratoniin
liittymätöntä koko tuona aikana :) Kohtalaisen terapeuttista tuokin!

Tänä iltana tekisi mieli käydä jo juoksemassa ihan lyhyt lenkki... ehkä :) Tosin varpaani
eivät juoksemisesta ehkä ihan vielä nauti - neljä kynttä kun on irtoamaisillaan...

... en siis odota ihan kauhean innolla sandaalikelejä ;D
Mutta ainahan voi kulkea ballerinoilla. Ihanaa kun alkaa  k e s ä!



Edit. arvatkaas mitä... juurikin havaitsin yhden varpaista tulehtuneen... ihan sama 
juttu kuin viime vuonna, silloinhan tuo tosin tulehtui jo ennen maratonia. No, nyt ei 
sitten pystykään juoksemaan, paitsi paljain jaloin. Eikä varvas siedä muita kenkiä kuin
varvastossuja yms. Että sandaalikelit vois sittenkin tulla, olla ja pysyä koko kesän!

10 kommenttia:

  1. Ja onneksi olkoon maaliin pääsystä!! Jostain syystä tuo edellinen päivityksesi ei ollut tullut listalleni :(

    Pitääpä käydä kurkkaamassa nuo sivut :)

    VastaaPoista
  2. Soiko sulla päässä mitään biisejä, kun juokset? Mulla soi lauantaina pyöräillessä taukoamatta "käymme yhdessä ain, käymme aina rinnakkain...". Aika tuskaa kun sama "levy" pyörii pari tuntia päässä taukoamatta. Mutta eipä tosiaan tule ajateltua mitään muuta liikkumisen aikana.

    Kivat varmaan ne varpaankynnet...Ei ainakaan ihan hetkeen tarvi varmaan suunnitella mitään lakkaamisia :)

    VastaaPoista
  3. Joo, minä olen myös hurahtanut Pinterestiin totaalisesti. Boardini löydät täältä: http://pinterest.com/cici/

    VastaaPoista
  4. ABS WHITE - joo minä bongasinkin sut sieltä jo joskus aiemmin :) Siellä tosiaan saa aikansa kulumaan!

    MIA - kiitos kiitos! Ihme tämä bloggeri kun toimii nykyään miten sattuu.. ylläpidon pitäisi hommata muutama palvelin lisää.

    MAITOLAITURI - soi mulla välillä :) Nyt ei kyllä tainnut soida niin mikään... en ainakaan muista? Mun oli tarkoitus kuunnella musiikkia juoksun aikana mutta en jaksanut viritellä nappeja korviini ennenkuin 35 km kohdalla. Olisi pitänyt laittaa aiemmin sillä kummasti sain lisävauhtia Armottomista :D

    VastaaPoista
  5. Marja,

    Onnittelut hienosta juoksusuorituksesta!!

    Oli pakko tulla kysymään millä teet nuo bannerit blogiisi? Ovat niin selkeitä... Itse joskus yritin wordillä tai powerpointilla ja tallentamalla kuvamuodossa ja sitten liitin kuvan blogiin, mutta on jotenkin suttuinen niin... Onko sulla joku kikkakolmonen?

    T: vakkari

    VastaaPoista
  6. Pinterest on aivan vieras mulle enkä taida uskaltaa mennäkään katsomaan, jos se koukuttaa pahasti:) Toivottavasti saat varpaat pian kuntoon. Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  7. SELMA - joo koukuttaa se.. yhtä pahasti kuin tämä netti muutenkin ;) Mutta se on täynnä ihania kuvia eli siinä mielessä suosittelen kuitenkin... :) Sinne myös mukavaa viikkoa! Mä olen jo miltei tuskissani kun en saakaan lenkkareita jalkoihini vielä... outoa tosin edes haluta vielä lenkille?! Se lienee se endorfiinin tarve.. huomenna siis vaikka sukkasilteen salilla :)

    VAKKARI - kiitos sullekin! Juoksusuorituksen hienoudesta en olisi niinkään varma ;D mutta oon mä ylpeä maaliin pääsystä anyway! Siis hmm... mäkin tein aiemmin bannerit niinkin simppelisti kuin wordilla (tai openoffice tuo itseasiassa mulla nykyään on) - nykyään väkerrän nuo Photoscapella. Mutta mun mielestä ne tulee photoscapella melkein suttuisemmiksi kuin aiemmin tekstinkäsittelyohjelmalla... mulla tosin oli tapana ottaa siitä word-näkymästä print screen ja pastata se irfanview-ohjelmaan mitä me käytetään kuvien katseluun. Ja siellä sit tallentaa se suoraan .jpg tai .gif-muotoon. Kokeiles tollasta kikkakolmosta? Mikäli tuosta edes tajusi mitään :D

    VastaaPoista
  8. Heh, ei liene yllätys, että en oo ikinä tuollaisesta Pinterestistä kuullutkaan :D Kännyllä pikaisesti katsoin ja se jo ilmoittikin, että voin ladata iPhoneen sen ilmaiseksi. Voi ei, en taida uskaltaa. Sähän sait mut silloin joskus koukuttumaan Facebookiin ja kai tännekin, joten tuo olis paree jättää väliin ;)

    VastaaPoista
  9. Onnea maratonsuorituksesta! Vau!
    Pinterest on aivan uusi juttu minulle, täytynee kurkata varovasti. :)

    VastaaPoista
  10. TUIRE - kiitos! :)

    TERHI - :D ai minäkö houkuttelin sut facebookiin? Aattele kuinka kauan siitä(kin) on jo aikaa! Olin ihan koukussa vuonna 2007-2008. Ja nyt hyvä kun muistan käydä siellä enää itse..

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)