keskiviikkona, heinäkuuta 27, 2011

saivat minutkin houkuteltua...

... huvittelemaan.

Minullahan on siis huvipuiston aluekausikortti eli pääsen alueelle mutta en laitteisiin.
Muu perhe pääsee kaikkialle :) Koko kesän tytöt ovat houkutelleet minuakin laitteisiin.
Taannoin suostuin testaamaan Tyrskyn ja Motogeen...
... porkkanana piccolopullo Fresitaa :D

Pikkutyttönä sitä jaksoi juosta laitteesta toiseen, muistan kuinka vuoristoradassakin
kävin vähintään seitsemän kertaa peräkkäin :) Nykyään pää ei enää kestä mitään
yksitoikkoisesti pyöriviä laitteita eikä itsesuojeluvaisto noita hurjempia :) Nytkin mietin
Tyrskyssä kuinka ihan ehdointahdoin asetan elämäni vaakalaudalle :)) Vaikka hauskaakin
mulla siellä oli kuten kuvista näkyy...
... rystyset valkoisina tosin.

Niin ja Motogee on ihan huippu - siitä tykkäsin tosi paljon! Niin tykkäävät tyttäretkin.
Tornado on Särkänniemen laitteista suosikkini, siihen tyttäret eivät vaan pahus vielä
pääse pitämään äitiään kädestä ;)

Kuinkas te muut, kestääkö pää vemputtimia? :)


Me ollaan käyty Särkässä tänä vuonna varmaan kymmenen kertaa. Nytkin joka viikko
- ensin serkkupoikien kanssa, sitten tyttöjen kaksoskavereitten, ja eilen treffasimme
huvipuistossa ystäväperheemme Oulusta...

... eilisen jäljiltä mulla on ääni aivan maassa ja flunssa entistäkin ärhäkkäämpi.
Ei siis tarvitse miettiäkään kuntosalia tai juoksulenkkiä...

... eikun ulos aurinkoon siis! Upea keli!
Edit. klo 23, ulkona +21, pilvetön taivas... älä ikinä lopu 
ihana kesä ja valo! Mutta tää flunssa voisi loppua... ja ääni
tulla takaisin - nyt ei kuulu pihaustakaan...


8 kommenttia:

  1. Ooh, nostan hattua - mua ei saisi moiseen pyöritykseen millään! :-D

    Pikaista paranemista! Tiedän kyllä miten superärsyttävä tuo kesäflunssa on.

    VastaaPoista
  2. Hurja oot!! Mulle tulee nykysin oksuolo pelkästä karusellista :D Ihan säälittävää siis!!
    Hoitelehan itsesi kuntoon. Vaikka sillä fresitalla ;)

    VastaaPoista
  3. Juu-ei-kiitos mulle mitään veivaavia vempeleitä. Pää ehkä kestää, mut maha ei. =) Tukkijoki on hurjin laite johon oon viime aikoina menny. En kyllä lapsenakaan ollu kovin innostunu mistään vemputtimista. Pahoinvoin jo autossa, niin saatikka missään vatkaimessa.

    Voi flunssa.. se on niin tuskaa kuumalla. Paranemisia!!

    VastaaPoista
  4. Juu ei todellakaan kestä!!:D
    Ei pyörivät eikä vuoristoradat!Kauhistuttaa pelkkä ajatuskin!:D

    VastaaPoista
  5. Hei MISSÄ ovat ihanat kuvakollaasit meidän lapsista Särkässä?! Mä oon kyllä nyt ihan pettynyt kun et niitä ihanan esteettisiä kuvia täällä esitellyt. Buu-uuuu!!! :-D

    VastaaPoista
  6. KIRSI - voin esitelläkin :D Mutta kun mulla olisi näitä Särkkä-kuvia niiiiin paljon... teidän kanssa, toisen Kirsin kanssa, serkkupoikain kanssa.. ei ihmiset jaksa kattella. Voin tehdä sitten syksyn pimeinä iltoina kunnon kollaasit! ;) Terkkuja!

    VastaaPoista
  7. No hei tahallani ärsytin :-). Mun salarakaskummityttöni ilmeili niin ihanat ilmeet niin sen takia EI saa boikotoida häntä <3 ! :-D

    VastaaPoista
  8. Hep, käsi pystyssä. Mä olen kypsästä iästäni huolimatta ihan heikkona kaikkiin huvipuistolaitteisiin. Olen siis se täti, joka tuuppii heikommat (lapset) pois edestään.

    Tyrsky (jos on tuo uusi laite kuvissa) oli pettymys, ei ollutkaan niin hurja kuin miltä näytti. Mun suosikki on se vuoristorata vai mikä lienee, siinä voisin istua koko illan pää alaspäin.

    Tiedän, olen tosi lapsellinen.

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)