maanantaina, heinäkuuta 04, 2011

reissuaiheen vierestä...


 

 ... tässä eilisiltainen dagens. 
Mekko ei-alelöytö VeroModasta.

En muista milloin olisin viimeksi ostanut mitään ruskeaa...
mutta koskapa mekon malli miellytti niin sorruin moiseen.

... jostain muotiblogista tosin juuri äsken lueskelin kuinka
legginsit ovat nykyään aivan out ja tökerön näköiset... 
mutta toisaalta - meikäläisen polvet ne vasta tökerön
näköiset ilman leggareita ovatkin - joten näillä mennään.
 

Sitäpaitsi näillä viileämmillä keleillä tekee kummasti mieli kaivella
hieman lämpimämpää päälle - kummasti sitä tottuu helteeseen ja
tämä normaali Suomen kesäkeli tuntuu toooosi kolealta. Huoh.

lämpimämpiä päiviä  odotellen...
joka jatkaa reissukuvien läpikäymistä :)

16 kommenttia:

  1. Aivan ihana mekko!

    Itse en osaa käyttää legginsejä (trendikkäät tai ei) ja joudun usein hylkäämään mekon tai hameen liian lyhyen helman vuoksi. Minunkaan polveni eivät ole kovinkaan edustuskelpoiset. Miten ne noin ovatkin päässeet kurtustumaan :-).

    Tykkään todella paljon sinun pukeutumistyylistäsi. Asukokonaisuutesi ovat minun makuuni juuri täydellisiä.

    VastaaPoista
  2. Tosi kaunis mekko! Kaverilla häät elokuussa. Voisi sinne käydä mainiosti. Tosin ilman leggareita.. ;) Se on kuulemma suurin muotimoka juhlapukeutumisessa. :O Onneks noi viisaat muodinymmärtäjät valaisee meitä moukkia!

    VastaaPoista
  3. ihana mekko!!! Ja käy muuten hienosti johonkin juhlavampaan tilaisuuten kun jättää ne leggarit kotiin... Ei sillä etteikö toi asu olis kiva.. Ja kummasti muuten helpottaa olemista kun on leggarit jalassa. Ei tarvii välittää miten kyykkii tai istuu!

    Ihanaa viikkoa sulle!

    VastaaPoista
  4. ULLA - kiitos :) Itse muistan kuinka muutama vuosi takaperin legginsien tultua muotiin totesin, etten IKINÄ voisi kuvitellakaan kiskovani moisia jalkaani... nyt en haluaisi luopua niistä. Kokeilin eilistäkin mekkoa ilman leggareita mutta juu ei... eri asia jos mulla olisi muotibloggareitten kauniit sutjakkaat kintut ja sileät polvet. Mutta mun logiikalla mieluummin paremman näköiset koivet leggareissa kuin rumat ilman? Tietty sukkahousuja voisi harkita mutta niitä en osaa kesäisin käyttää yhtään...

    HEIDI - tuo yläosan malli tekee mekosta kivan juhlavan eli mikä ettei häihinkin sopisi. Ja ehkä sinne tosiaan ilman legginseja ;)

    LATTENAINEN - thanks! Mä tosiaan totesin katseltuani kuvia reissusta missä olen lyhyillä hameilla, että mun juhlapukeutumiseen tulee tästedes kuulumaan pitkät mekot ;) tai hyvät sukkahousut :D Sinne myös kivaa viikkoa ja myöhästyneet ONNITTELUT!!

    VastaaPoista
  5. Moikka täältä anoppilasta! Oltiin tosiaan siinä melkein teillä eilen :) Täällä on tosi koleaa, villatakki ja huivi varusteena tarkenee. Asusi on tosi kiva! Tykkään. Ruskea on ihan huippukiva väri mustan kanssa. Ja mitä noihin leggareihin tulee, oon sun kanssa ihan samoilla linjoilla :D

    VastaaPoista
  6. PIENI LINTUNEN - kiitos :)

    RILLA - no moikkamoi! Hitsit, olisitte nyt pysyneet näillä kulmilla pidempään! Tuumin eilen, josko tehtäis se Hesareissu kuule esim. elokuun alkupuolella?! Nyt ei kannata enää kun kaupat on tyhjillään alejen jäljiltä... sitten vois olla jo kivoja syysuutuuksia tarjolla :) Tosin, olis sinne kiva lähteä vaan istuskeleenkin! Terkkuja!

    VastaaPoista
  7. Kaunis mekko, joku mekko pitäisi löytyä viikonlopun juhliin pitäiskö käydä katsastamassa vero modan valikoima.

    VastaaPoista
  8. Voi, olkoon vaikka kuinka out niin olen kiitollinen niiden olemassa ololle. Tältä läskiplvelta jäis hameet kokonaan pitämättä, jos ei olisi leggareita. Pitäskö niitä alkaa hamstraan jos menevät aivan out??!!??

    On muuten ihana mekko, kun kaikki täällä sinun esittelemät vaatteet

    VastaaPoista
  9. Heippa hei, pitkästä aikaa! :)
    Ihana mekko! Mä kyllä pidän ehdottomasti kans mielelläni legginssejä. Mielestäni mahtava keksintö kerrassaan! Olkoon muotia tai ei ;)
    Mukavaa kesää teidän porukalle!
    Mahtavalla matkallakin ootte olleet :) Kateeksi käy, mulla alkaa loma vasta parin viikon päästä, eikä silloinkaan päästä minnekään Suomesta :(:(

    VastaaPoista
  10. Ihmettelin ennen miten Trinnyn ja Susannahin Trinny usein mainitsi siitä, että vanhemmiten polvet on hyvä pitää piilossa. Huomasin tänä kesänä, että minäkin olen alkanut vanheta. Mun polvet ei ole enää siloiset ja näyttelykelpoiset etenkään juhlamekkojen kanssa. Joten mekon pituus on nyt sitten muutamia senttejä pidempi.

    VastaaPoista
  11. Yleensä jätän kommentoimatta tähän leggariasiaan mutta kyllä ne näyttävät edelleen olevan osa muotilehtienkin tarjontaa. Esim. syksyllä ovat todella kova sana glitterisinä tai animalprinttisinä ja nimenomaan niiden paitamekkojen kanssa käytettynä. Olen kauhulla katsonut kun jotkut "muotibloggaajat" ovat lähteneet ulkoilemaan pelkällä paitamekolla, sehän ei oo tarkoitus todellakaan ...vaan nimenomaan pukea se leggareitten tai tuubihameen kanssa;)

    Ihana mekko sulla!

    VastaaPoista
  12. Ihana mekko! Näillä leveysasteilla leggarit saa olla muotia aina, tosin nyt on hyvin tarjennut ilmankin. :) Teillä oli varmasti hyvä matka, hienoja kuvia.

    VastaaPoista
  13. Mä tykkään tosi paljon legginseistä, enkä myöskään niistä luovu. Ainakaan vielä tänä kesänä. Tosi paljon vähemmän vain on tarjolla niitä, kun ovat kuulemma menossa pois muodista..

    Tosi kaunis hame, pitää mennä itsekin oikein paikan päälle kurkkaamaan! Ruskea on yks mun lemppareista, varsinkin kesäisin. Sopii ruskettuneen ihon kanssa hyvin.

    Tuhatta lomakuvaa odotellen :)


    Iidanunelmia..

    VastaaPoista
  14. Ihana mekko! Pitäskö käydä Veromodasta kurkkaamassa itselle.. =) Vaikkei se varmaan mulle sovikaan. =P
    Mä olen vasta yrittäny opetalla noihin leggareihin, vaikka tuntuu, ettei ne oo mun juttu ollenkaan. Mullon niin paksut kintut, että tuntuu, että ne vaan paksuntaa niitä entisestään.

    Laitan taas tuplana tätä kommenttia, kun heitti mut pihalle.. Plääh.

    =) Jaana

    VastaaPoista
  15. Kaunis mekko, sopii sulle... Ja mun jalkojeni pelastus on just leggarit, en luovu!!! ;)))

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)