torstaina, huhtikuuta 28, 2011

Ikeasta bongattua...




... käväisin tänään pikaisesti (alta puoli tuntia, koko kierros!) Ikeassa.
Tarkoituksenani tsekata löytyisikö sieltä mustia tai tummanharmaita kukkaruukkuja
suht edullisesti - siis sellaisia isoja, ulkokukille. Ei löytynyt. Mutta sen sijaan löytyi ihania
uusia astioita! Sarja on nimeltään Skyn. Sarjaan kuuluu pari erikokoista tarjoilukulhoa,
kolme erikokoista matalaa lautasta ja yksi syvä lautanen. Lautaset näyttivät tosi kivalta
myös päällekkäin pinottuina - johtuen tuosta hieman aaltomaisesta (siis ei Aaltomaisesta
vaan aaltoilevasta :) ) muotoilusta. 

Mitäs te tuumitte? Minulle kolahtaa sen verran, että pitänee vielä käydä kotiuttamassa
sekä syvät että isot matalat lautaset... ja ehkä leipälautasetkin. Tuumin, että tämä sarja
sopii hyvin yhteen myös niihin (hullujen päivien) Ego-kahvikuppeihin?! Ja toki uuteen
keittiöön - sehän on se pääpointti tässäkin :)   

Ei tosin mitään uutta kerrottavaa sillä saralla...

 

Hitsit, olenpas tässä kuussa tehnyt monta postausta... tahti hidastunee auttamatta
toukokuussa sillä ainakin kalenteria vilkaisemalla tulossa on kiireinen kuukausi...

... sitä ennen aion huomenna antautua brittien häähumulle ja viikonloppuna
nauttia vapusta- toivottavasti aurinkoisessa säässä!!


9 kommenttia:

  1. Lautaset ja kulhot näyttävät hauskoilta ja sopivat varmasti hyvin Egojen kanssa. Meillä on vasta vähän aikaa sitten ostettu uusia lautasia (Marimekon mustavalkoisia), joten itse en pysty näitä hamstraamaan, kun astiakaapeissa ei ole tilaa. :-)

    VastaaPoista
  2. Oooo! Osui ja uppos! Voi kun ois ikea lähempänä niin kotiuttasin heti. Sulla on vielä niin kauniit kuvat, että eihän nuista voi olla tykkäämättä! :D

    VastaaPoista
  3. Kaunis muotokieli. Pidän kovasti. Muoto on yhteensopiva monen muunkin astian kanssa ja myöskin ajattomat.
    Kiva kun olet postannut usein :)

    VastaaPoista
  4. Tykkään tykkään! Nämähän sopisivat kivasti piristämään myös meidän perus Teema-astioita.

    VastaaPoista
  5. Noi on tosi kivat, vois kotiuttaa moiset meillekin ;)

    VastaaPoista
  6. Tosi kivoilta näytti.
    Pitääkin katsoa, kun seuraavan kerran Ikeaan mennään

    VastaaPoista
  7. Moikka Marja!!! Mulla on ollut niin sairas kiire, että oon käynyt katsomassa täällä ihania kuvia ja lukemassa sun kivoja juttuja, mutta en oo ehtinyt kommentoida. Joten nyt sitten kommentoin urakalla:

    1) vau, tosi kiva toi lautanen. Täytyykin poikeata Ikeassa. Hei toi on ihan enkka toi puolessa tunnissa Ikeasta pois. Mulla menee aina vähintään se tunti (enhän mä löydä edes sieltä yläkerran sokkeloista oikoreittejä ;)!

    2) styroksikakku, hih kuulostaa nimenä terveelliseltä (mutta raaka-aineiltaan ihanalta). Taidan kokeilla heti tänä viikonloppuna. Juuri kun mä päätin, että en koske leivontatarvikkeisiin piiiitkään aikaan noiden synttäreitten jälkeen. Never say never :)

    3)Noi sun Hullareilta ostamat Greengatet on ihania. Mulla tuli juuri eilen postissa myös neljää erilaista GG:n kuppia. Niin postissa, sillä enhän mä minnekään ole muuten shoppaileen kerennyt :) Tervetuloa testaamaan uusia kahvikuppeja :)!

    Ihania myös nuo teidän ulkoilukuvat! Pääsiäisenä oli aivan loistavat ulkoiluilmat. Harmi, että tämä viikonloppu ei oo enää niin hyvä. Nyt olis aikaa loikoilla ulkona ja arskotella :)

    Ihanaa vappuviikonloppua teille ja kerrohan terkkuja ♥
    PS. Valkoviinihammasta kolottaa siihen malliin, että pian nähdään Teerenpelissä! :D

    VastaaPoista
  8. Hih, kelpaa siis muillekin :) Mun mielestä nuo tosiaan ovat jotenkin ihanan keveän oloiset! Ja hieman erilaiset.

    MARIA - kuule, ihan sama täällä. Mun on pitänyt ihan kaikkea kommentoida mutta en ole saanut aikaiseksi. Eikä mulla ole edes ollut niin kiire =O Saamattomuus valtaa alaa.. Mä kyllä nostan sulle hattua jos jaksat vielä juhlien jälkeen alkaa leipomaan... mulle riittää yks kakku puolessa vuodessa :) Tai leipoisin kai mä joka viikko JOS joku muukin söisi mun leipomuksia kuin minä itse... yksin kun loput aina pupennan, niin kiloja kertyy.. =/ Mies kun ei tykkää mistään herkuista. Ihme mies!! Ja totta, olis saanut vappukin olla vielä lämmintä ja aurinkoista! Meidän piti niin suunnata Särkkäänkin, höh. No pitää edetä kelien mukaan... äsken yritin istua hetken ulkona auringossa mutta ei siellä tarjennut olla... Ja hei, Teerenpeliin ihan pian!! :P

    VastaaPoista
  9. Heippa,

    Ihania lautasia! Kerrothan miten tiskikoneen kanssa käy, meneehän ilman ongelmia? Sopiskohan nämä meidänkin uuteen kotiin.. kiva yllätys ikealta :)

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)