keskiviikkona, huhtikuuta 06, 2011

huhuu...







Niin siis ensivilkaisullahan totean joka kerta, että ei mitään kivaa...
Toisella vilkaisulla taitan pari kulmaa lehdestä...
Kolmannella totean joutuvani vararikkoon jos menen lähellekään Stockaa :)

Tällä kerralla aion oikeasti pysyä järjissäni sillä mitäänhän minä en kyllä tarvitse,
eikä tilini saldokaan mua kehota hulluttelemaan... mutta mä olen siitä outo tapaus,
että tykkään vaan kierrellä ja haahuilla, katsella kaikkea kivaa ja haaveilla mitä
ostaisin jos rahalla ei olisi väliä. Rakastan Hullujen Päivien ruuhkaa ja
ryysistä :) Niin ja rakastan hullujen päivien donitseja (siis niitä mitä myydään Treen
Stockan ulko-ovella) - niitä mun pitää toki saada muutama...

Innostuin keräämään kollaasin kaikesta kivasta - tässä siis kuviteltu shoppailusaldoni...

Aloittaisin kierrokseni kodin sisustusosastolta ja tuon ihanaisen Midsummer light
-valaisimen (1.) taidan oikeastikin ostaa... olen siitä nimittäin jo jonkin aikaa haaveillut!
Samoin voisin ainakin katsastaa Iittalan Ego-kahvikuppeja (2.) sillä näen ne sieluni
silmin meidän sitten joskus uudessa keittiössä - samoin tekisi mieleni sortua ihan vaan
muutamaan Greengaten kukalliseen latte-kuppiin (12.). Nekin näen uudessa keittiössä,
tuomassa kontrastia modernimpaan yleisilmeeseen. Ja jos meillä ei jo olisi Artik-aterimia
(10.) niin ne voisin harkita hankkivani - saatiin moiset aikoinaan häälahjaksi ja ovat 
olleet jokapäiväisessä käytössä monet vuodet - tykkään aina vaan! Samoin pidän
Brukan erilaisista kulhoista (9.)... nekin sopisivat sinne uuteen keittiöön :)

Lastenvaatteita en taida edes katsastaa tällä kerralla (uskokoon ken tahtoo ;) ),
ainakaan esitteessä ei ollut mitään kivaa tarjolla. Eikä urheiluosastokaan napannut.
Sen sijaan haluan tuon Sandin mekon (4.), mustana kiitos. Mulla on aiemmin ollut
hieman vastaava mekko ja se oli silloinen lempparini... ja mekon seuraksi Design Paula
Nummela -koruja (3.) - kauniin yksinkertaisia! Michael Korsin kellonkin (14.) kyllä
kelpuuttaisin ranteeseeni milloin vain - puhumattakaan noista samaisen suunnittelijan
ballerinoista (13.)! Ne olisi niiiin mun juttu - mutta tarjolla ainoastaan Hesan Stockalla.
Höh, niin epäreilua. Aurinkolaseja en tarvitse mutta voisin silti huvikseni sovittaa noita
Ralph Laurenin (15.) laseja.

Sitten kipinkapin kemppariosastolle :) Sieltä mukaani tarttuu mitä todennäköisemmin
suosikkilakkaani, Sebastianin Re-Shaperia (7.)... samoin ajattelin testata Biothermin Skin
Vivo -seerumin (8.) - kyseisen sarjan voiteet kun ovat hyväksi havaittuja ja iholleni sopivia.
Jos minulla olisi ylimääräistä rahaa (mitä mulla ei ole) ostaisin varuiksi uuden Guerlainin
Liplift-huulivoiteen (6.) - en osaa olla ilman kyseistä tuotetta ja siksi mulla on aina yksi
uusi jemmassa ;) Niin ja Lancomen Miracle-tuoksu (5.), sen haluaisin myös sillä heitin
juuri edellisen Miracleni jämät roskiin. Yksi mun kestosuosikeistani hajuvesien osalta.

Ja mitä mä sitten loppujen lopuksi ostan...? 
Luultavasti parit sukat (16.), pari tuollaista kynttilää (11.) ja
tosi monta sitruunakuorrutteista 
Hullujen Päivien donitsia :D

Mutta aina voi haaveilla... 
Mitä sinä ostaisit / aiot ostaa?


 

21 kommenttia:

  1. Monta samaa on minunkin kuvitellussa shoppailu listassa - sandin mekko (ei oo tulossa tilaisuuksia minnä piää), kipot ja kupit - aah voisin "ottaa" nuo kaikki. Nuo artikin aterimet on tuolla kyllä törkeen halvat - mää olen omistani maksanut puolet enemmän ja niitä kun on vielä tusina... ei voi edes ajatella : )

    VastaaPoista
  2. Minä laitan rastin seinään tänään, koska on varmaan ensimmäinen kerta 10 vuoteen, kun en ole keskiviikkoaamuna klo 8 Stokkan oven takana haamuilemassa. Tosin huomenna aion mennä hakemaan Kartellin kirkkaat Upper-tikkaat. Samoja suosikkeja olisi minullakin keskiviikon osalta kuin mitä olet omaan kollaasiisi laittanut. Onneksi en kuitenkaan tarvitse mitään noista. :-)

    VastaaPoista
  3. Hyvältä näyttää sun listas! Mä en edes uskaltanu katsoa kolmea kertaa, mutta ehdoton suosikki on myös tuo lamppu, on vaan niin ihana! =) Tosin taitaa jäädä myös meiltä hyllylle, täältä maalta kun ei viitsi "raahautua" 2 lapsen (juoksevan 4 -vuotiaan ja rattaissa 1/2 -vuotiaan) kanssa... nyyh, mutta säästyypä taas yks 100e ja mitä muuta sitä viel olisi mukaan tarttunu...
    Onneksi voi aina haaveilla!!
    Mukkavaa päivää Marja! =)

    VastaaPoista
  4. Voi kun mä niin haluaisin päästä joskus hulluttelemaan!! Laitoin kyllä kaverille listan, että jos menee, niin mitä tuo mulle. =) Ja jos ei mene, niin taidan laittaa Marja sulle listan tulemaan. ;-)

    Ostaisin myös noita tekstikulhoja. Lapsille (yllätys yllätys) Benettonin paitoja ja neidille hameen. Kasperille tarvittais uusia paitoja ja housuja, kun tuntuu kaikki käyvän pieneksi, mutta täällä meillä on kertakaikkiaan tosi huonot valikoimat, ei mitään kivoja.

    Pelkän kuvaston perusteella en uskaltaisi muuta ostaa näkemättä livenä. Mutta jos itse pääsisin shoppaamaan, niin varmasti muutakin lähtisi mukaan. Donitsit kuulostaa niiiiin hyvältä, varsinkin, kun ei voi niitä itse syödä.. =P

    Tyydyn viettämään vapaapäivää flunssaisena kotona - plääh.

    VastaaPoista
  5. Jaahas, ollaan näköjään tiputtu Stokkan postituksesta kun ei enää mainoksetkaan tule meille. Taidan olla bad-kanta-asiakas. Tai siis ex ;).

    VastaaPoista
  6. Mäkin löysin tosta kuvastosta monta haluttavaa...mut 3 tunnin ajomatka, jotenka rahat säästyy ;)
    Mukavia shoppailuja ja donitsi hetkiä sinulle !

    VastaaPoista
  7. Kiitti kiitti, kun bongasit tuon Boontjen valaisimen. Toivottavasti niitä on vielä kun pääsen varmaan vasta la... Mukavia donitsinmakuisia hetkiä!

    VastaaPoista
  8. En osta mitään kun en mene, enkä ole lähettänyt ketään menemään puolestani.
    Eka kerta 10 vuoteen.=)
    Ostaisin sen mustan IHANAN pyörän jos saisin valita ja sitten Green Gate astioita, ISOT hullun banaanimunkit Hesasta.
    Lapsille sukkia ja itselle leggareita.
    Siinä se.
    Tuo valitsemasi mekko olisi UPEA kyllä sulla!!!
    Oletko ihan varma ettet osta sitä?
    Hintakaan ei ole paha, sillä tuo kestää aikaa ja katseita, sekä tietty käyttöä. =)

    VastaaPoista
  9. Moi,
    huomenna ajattelin suunnata ryysikseen :) Suht montakin juttua katsastettavana, mutta saa nähdä mitkä päätyvät mukaan. Sensain ripsivärit lähtee ehkä mukaan, samoin Biothermin kasvovesi. Clarksin ballerinojakin ajattelin kokeilla, kyseisen mallin kengät on hyviä ainakin mun jalalle! Harmittavasti vasta perjantaina tulee myyntiin Estee Lauderin deo roll-onit, 2 putelia halvalla. Saas nähdä jaksanko niitä lähteä vielä erikseen hakemaan, mutta jos joku on menossa perjantaina, niin noita deodorantteja suosittelen!

    Vauvan vaatteitakin ajattelin katsastaa, itselleni kun on ajankohtaista. Mistä muistuikin mieleen, että pitää ottaa sairaalakassi mukaan shoppailuihin, jos tarvii suoraan synnärille lähteä... :)

    VastaaPoista
  10. Kiitos, teitkin mulle hyvän ostoslistan valmiiksi;)

    Tottapuhuen itse yritän tänä keväänä pysyä poissa hullareilta...

    VastaaPoista
  11. Heh, kuulosti niin tutulta tuo että ei ekalla kerralla löydä mitään mutta muutaman päivän päästä lehtinen on jo ihanan hiiren korvilla :D

    Tänä vuonna eka kerta kun pääsen sinne vasta lauantaina, ja tuskin jaksan nousta heti 8. Mutta onneks on koko päivä aikaa hullutella, eikä sieltä tosiaan tarvi niitä tarjoustuotteita ostaa ;) Irtokarkit on mulle ihan must. Donitseista en niin välitä, paitsi siitä tuoksusta! Se on niin aahh.. Se on niin hullut päivät! :D

    VastaaPoista
  12. Minä ostin 2 Sensai ripsaria 31 €:lla. Ainoa, joka pysyy koko päivän ripsissä leviämättä...

    VastaaPoista
  13. Huhuu vaan sullekin :D Tiedätkö, mä en ole vielä käynyt Hullareilla. Yleensä oon siellä keskiviikkoaamuna nykimässä ovia. Nyt tää jonkin sortin jet lag vei voiton. Tähtään, että menen launtaina illansuussa ostaan viimoiset ostokseni. Ellei perjantainen työpaikan keilaus+ruokailu+juominkitilaisuus vie kaikkia mehuja :) Lastenhuoneisiin oon haaveillut noista Midsummer Light valaisimista, itselle kelpais kaiki sun listalta. Ehkä eniten nuo Michael Korsin balsut :)

    VastaaPoista
  14. Hyvä lista, ja ihanasti olet koonnut kollaasiin.

    VastaaPoista
  15. Jaahas, mitäs sä nyt sit lopulta tänään oot sieltä hakenut, tunnusta ;) Mä voisin huolia nuo kaikki, jotka oot tuohon listannut vaan (onneksi) en pääse hullareille ollenkaan. Viime vuonnahan mä tein sieltä pari kivaa löytöä, kun oltiin sillä kevätreissulla, you know?!

    VastaaPoista
  16. Sulla on Marja samoja kollaasissasi, mitä mäkin kattelin :). Itse asiassa tänään kävin hulluttelemassa, mukan tarttui tuplapakkaus Kanebon ripsaria, kolme paria lenkkareita lapsille, sukkasettejä, Benettonin lyhyt- ja pitkähihaiset paidat pojalle sekä shortsit ja chinot, Methodin siivousaineita sekä ei alennuksesta ötököiden tutkimissetti, pian 6v. täyttävälle tyttärelle korusoittorasia, koruja sekä muovailuvahaa huomista varten, kun kaatosadetta luvattu (nyt ne lumet muuten lähtee!!). En taida jaksaa toisena päivänä enää mennä :).

    Hö, mä kyllä haluaisin noita donitseja, mutta olen nyt herkkulakossa, joka pitää! :)

    KIvaa alkavaa torstaita!

    t.Minna :)

    VastaaPoista
  17. Mun tulee taas niiiiiin ikävä juuri sitä donitsien tuoksua ja niitä ihmisiä, jotka kävelevät onnellisena keltaisten kassiensa kanssa kaupungin keväisiäkatuja.
    Onneksi veljeni vaimo soitti juuri ja sanoi sattumoisin seisovansa huippuhalpojen GGastioiden edessä...
    Mukavaa päivää!

    VastaaPoista
  18. AMALIA - sepä se, kun enhän minäkään (kai?!) tuollaista mekkoa edes tarviis... mutta pakko sitä on sovittamassa käydä... ja voihan Artikit, mun teki mieli ostaa niitä lisää mutta järki vei voiton :) Ja kuten sanottu, mun rahatilanne on vähintäänkin surkea. Ja silti haahuilen Stockalla, kyllä ihminen on tyh-mä ;D

    ABSOLUTELY WHITE - no haitko tikkaat? Ne olisi hienot mutta en onneksi tarvitse :)) No, enpä tarvitsisi totuuden nimissä mitään muutakaan.

    SUSANNA - joo tuo valaisin olisi niiiiin ihana - näen sen jo sieluni silmin tyttöjen huoneessa, tosin sopisi se makkariinkin. Tai työhuoneeseen. Minne vaan :) Ja totta, kahden pienen kanssa ei kyllä hulluttelusta oikein nauti.. mä olen tainnut pari kertaa käydä Hullareilla kaksosrattailla kun tytöt oli pieniä - ei hyvä idis ;DD

    VastaaPoista
  19. JAANA - damn, en ennätä tänään postiin enää jotta olisit saanut puserot viikonlopuksi. Huomenna yritän ehtiä! Ja laitan tilinumeronkin :) Ja myyn sulle mun Brukan kulhot kohta kauheassa rahapulassani... huoh :) Terkkuja!!!

    NINA - höh eikös toi kuvasto tule kaikille? Ja netissäkin on... ;)

    RIITTA - kiitos! Sekä shoppailu- että donitsihetkiä vietetty muutama :) Meiltäkin pitäis olla pidempi matka Stockalle!! ;)

    SELMA - siis se valaisin tulee myyntiin vasta lauantaina eli ei sun tarvi aiemmin hulluttelemaan ehtiäkään :))

    VastaaPoista
  20. ANRINKO - voi, koskahan tulee mun eka kerta jolloin en mene hullareille... oon toivoton :) Oon käynyt aina, ja yleensä jokaikinen päivä. Hih. Ja hitsit, pakko mun on tuota mekkoa käydä sovittamassa - ja toivoa, että ei ole yhtään kiva, saati sopiva ;) Mulle tarttui tänään mukaan pari GG:n kukallista mukia ja lautasta.. näen ne niin sieluni silmin uudessa keittiössämme, korkeakiiltovalkoisella pöydällä :)

    EEVA - hih, tulit mieleeni tänään Stockalla kun näin yhden varmasti viimeisillään raskaana olevan naisen :)) Saitko lastenvaatteita ostettua?! Nuo Sensain (Kanebon) ripsarit on munkin suosikkeja. Ja kiitti dödövinkistä!

    UNELMA SÄLEIKKÖ - ollos hyvä listasta :D Oletkohan malttanut pysytellä kaukana Stockalta...?!

    MARITA - Sensai tosiaan on minullakin ripsarien ykkössuosikki, yleensä aina pitää ne ostaa :)

    MARIA - huhuu :D Mäkään en tällä kerralla ole oikein päässyt fiilikseen... yleensä voisin kierrellä hullareilla moooonta tuntia (hullu kun oon!!), mutta tänäänkin olin jo ennen kymmentä takaisin kotona.. Eikä mua jäänyt edes vaivaamaan mikään niin että pitäisi illalla päästä uudelleen käymään ;) Sen valaisimen mä tosiaan haluan... sopisi meilläkin tyttöjen huoneeseen, tai makkariin tai tai tai...

    VastaaPoista
  21. ANNI - hih nojoo... hieman innostuin :)

    TERHI - hitsit, onko meidän Hesan reissusta muka jo vuosi?! Oltiinko me siellä hullareitten aikaan? Miten mä en sitä muista..?! Eikun nyt muistan, meillä tuli muu perhe perässä? Tai sitten ei, dementia vaivaa :) Tosiaan en ole ostanut kuin muutaman astian, ja Jaanan lapsille pari puseroa :) Itselle nothing, tytöille nothing, miehelle nothing. Mies tarviiskin vaikka mitä mutta saisi itse tulla ostamaan :)

    MINNA - no sähän olet kivasti löytänyt kaikkea tarpeellista! :) Olisi pitänyt tosiaan ostaa jotain askartelujuttuja minunkin tytöille sillä nyt täällä sitten sataa ja kunnolla... Ja voihan herkkulakko, mäkin yritän taas lakkoilla hullujen päivien jälkeen!

    NOORA - eli GG:n astioita matkaa teille niinkö?! :) Mullekin se donitsin tuoksu = hullut päivät :) Terkut vesisateesta, jospa lumet kohta katoaisi tässä sateessa!

    VastaaPoista

Kiva kun kävit! Ja vielä mukavampaa kun jätit kommentin :)